קירות מסך

חברת "לב ד.ע 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" קבלן רשום לקונסטרוקציית פלדה היא חברה בעלת מוניטין וניסיון מקצועי עשיר בפרויקטים של תכנון בניה וביצוע של קירות מסך. החברה תכננה וביצעה פרויקטים דקורטיביים של קירות מסך במבני ציבור ומבנים מסחריים. החברה מספקת שירותי קבלן רשום לפרויקטים מיוחדים של לקוחות מהמגזר הציבורי הממשלתי והפרטי, בסטנדרט גבוה ותוך שמירה על שקיפות, אמינות ועמידה בלוחות זמנים.
 
מהם קירות מסך ?
קירות מסך הם אלמנט ארכיטקטוני המשמשים בעיקר כדי לעצב בניינים מודרניים בסגנון ההייטקי והמלוטש של תקופתנו. האפקט החזותי של קירות מסך הוא מרשים ביותר. ההתקנה של קירות המסך היא בחיבור למבנה באמצעות קונסטרוקציות, ומשולבים בתהליך הבנייה עצמו. מרבית קירות המסך בנויים מזכוכית וממסגרות אלומיניום. קירות הזכוכית הגדולים מאפשרים קליטה רבה של אור השמש, והדבר מהווה יתרון רב לחסכון באנרגיה, למעט מקרים בהם קיימת חשיפה רבה מדי הגורמת לאפקט חממה. יתרונות נוספים של קירות מסך מעוצבים הם בידוד מפני חום ובידוד מפני רעש.
קירות מסך חלק מהנוף
קירות מסך מעניקים חזות מרשימה לבנייני ציבור ולמרכזים עסקיים, ומשמשים גם לעיצוב חזיתות בבתים פרטיים. למרות שקירות מסך אינם מהווים חלק מהמבנה עצמו, תכנון קירות תצוגה דקורטיביים ושקופים מחייב את הקבלן במבצע לקחת בחשבון את כל הנתונים החזותיים וההנדסיים, ואת הנתונים הקשורים לבניין עצמו ולסביבת המבנה. חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ מבצעת פרויקטים ייחודיים ורחבי היקף בתחום קירות מסך, העבודה כוללת תכנון, בניה וביצוע של קירות מסך דקורטיביים מפלדה אלומיניום וזכוכית, במרכזים מסחריים ובנייני ציבור מרכזיים בכל רחבי ישראל.
קונסטרוקציות ותקנים
תכנון בניה וביצוע של קירות מסך מחייבים מקצועיות ניסיון ועמידה בתקני בנייה מחמירים. התחומים בהם נדרשת עמידה בתקנים הם: עמידות מבנים ברעידות אדמה, תקני עומסים במבנים, כולל עומס תרמי, תפקוד מחיצות בבניינים, גימור בניין, זיגוג, ועוד. קיר מסך חייב להיות עמיד בפני רעידות אדמה ובפני רוחות וחישובי משקל ותכנון הנדסי חשובים ביותר בפרויקטים של קירות מסך. כמו כן, חומרי הגלם המשמשים לבנייה חשובים ביותר לבניית הקונסטרוקציות ומסגרות האלומיניום וכן סוג הזכוכית המשמש לבניית קירות המסך. חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ מבצעת פרויקטים בניית קירות מסך תוך עמידה בכל התקנים הנדרשים, ושימוש בחומרי הגלם המעולים ביותר מהארץ ומחו"ל.
בין הפרויקטים של תכנון ובניית קירות מסך שביצעה חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ": בית מורד אור יהודה- קיר מסך בגובה 22 מטר, גן טכנולוגי ירושלים -קיר מסך בעיצוב ייחודי לגובה של 20 קומות,  מרכז נתניהו אור יהודה -קירות מסך בגובה 16 מטר ועוד.
 

לתמונות לקירות מסך לחץ כאן