שילוטים

חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" קבלן רשום, מבצעת פרויקטים של תכנון והקמת עמודי שילוט והצבת שלטי חוצות ייחודיים.הפרויקטים המיוחדים של החברה כוללים בניית קונסטרוקציות מתכת בשילוב אלמנטים דקורטיביים ואלקטרוניים במבנה השילוט. "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" מבצעים פרויקטים עבור לקוחות מהמגזר הציבורי והפרטי. הפרויקטים מבוצעים באופן אמין, מקצועי,  על פי כל התקנים הנדרשים בסטנדרט גבוה, תוך עמידה בלוחות זמנים.

השילוט על הקיר
שילוט הוא אלמנט פרסומי ושיווקי, המשמש עסקים, גופים מסחריים וגופים ציבוריים על מנת להציג את הזהות השיווקית של הארגון באופן פומבי ואטרקטיבי. שילוטים גדולים הם בעלי נראות רבה, אך קיימים אלמנטים נוספים מלבד הגודל הקובעים את הנראות של השילוטים,  ביניהם: התמונה או הלוגו המופיעים על השלט,  צבעים, אפקטים חזותיים כגון תאורה, מיקום השילוט, מיקום הבניין ועוד . סיבות הקובעות את נראות השילוט לא בהכרח נקבעות בשל השלט עצמו, ולעתים לצורך בניית האפקט האופטימלי של השילוט, מבוצעים סקרים, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של ארגון. שילוט אטרקטיבי במיוחד ביצעה חברת "לב ד.ע. פרויקטים מיוחדים בע"מ" עבור חברת קוקה קולה. הפרויקט כלל קונסטרוקציית וחיפוי מתכת להצבת פחית ענק בקוטר 8 מטר ובגובה 18 מטר, בכניסה לסניף בבני ברק.

עמודי שילוט ושילוטים
תכנון והקמת עמודי שילוט מבוצעים על מנת לאפשר את הנראות של השילוט גם ממרחקים גדולים יחסית. בפרויקטים של שילוטים גדולים יש צורך בתכנון לוגיסטי לצורך הקמת הקונסטרוקציה של המבנה או לצורך התקנתו במיקום גבוה במיוחד. חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" מתמחה בפרויקטים מיוחדים של תכנון והתקנה של עמודי שילוט BIG  בין הפרויקטים הרבים שהחברה ביצעה בתחום תכנון והתקנה של עמודי שילוט BIG  ענקיים בגובה 16 מטר של רשת BIG -הפרויקט כלל עבודות מורכבת של התקנת קונסטרוקציית המתכת של השילוט, הנפת והצבת הקונסטרוקציה בגובה רב באמצעות עגורנים מיוחדים. עמודי הפרסום הגבוהים של המרכזיים המסחריים של רשת BIG הוצבו באר שבע, חיפה, אילת, נהריה ובית שמש.

 
הפרויקטיים שלנו
חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" ביצעה עבודות תכנון והתקנת שילוטים: בכל רחבי הארץ בין הפרויקטים הבולטים, מוזיאון מגדל דויד ירושלים- עמודי שילוט.שילוב תרנים מפלדה ושילוט מתכוונן,  שילוט ענק המרכז עזריאלי בתל אביב-  יזמים: קנית השלום השקעות בע"מ. מבנה פחית עבור חברת קוקה קולה. -בניית קונסטרוקציית פלדה וחיפוי בפחים בצורת פחית שתייה. קוטר הפחית 8 מטרים וגובהה 18 מטר. כולל שילוט ענק על בניין ועוד פרויקטים נוספים ברחבי הארץ.   
 
לתמונות שילטים לחץ כאן