מבנים מרחביים

חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" הינה חברה קבלנית רשומה ובעלת מוניטין בתחום קונסטרוקציות פלדה ובנייה. החברה עוסקת החל משלב התכנון והיצור ועד שלב הבנייה ועבודות הגמר.
החברה מבצעת פרויקטים ייחודיים של מבנים מרחביים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים העומדים בתקנים, ובשילוב אלמנטים של בנייה ירוקה. חברת לב ד.ע.  עובדת בשיתוף פעולה מקצועי עם אנשי מקצוע מומחים, ומבצעת את הפרויקטים הייחודיים תוך מתן פתרונות מקצועיים במהלך הפרויקט. בין הפרויקטים המרחביים שביצעה חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ: בניית קונסטרוקציה  מרחבית  של 50 טון פלדה וחומרי גלם איכותיים בשטח של 600 מטר מרובע בגן האופל בירושלים בתכנון של הפסל והאדריכל אולריך פלסנר, בניית מבנה וגרם מדרגות מפלדה וזכוכית, כולל עבודות גימור, למבנה חברת 'סיסקו', תוך תכנון לוגיסטי מסובך ובשילוב מערכת הנפה לבנייה לגובה .
 
בנייה של מבנים מרחביים
תכנון, ייצור ובנייה של מבנים מרחביים מחייבים ידע וניסיון הנדסי רב והכרת תכונות חומרי הגלם המשמשים לבנייה בפרויקטים. למבנים מרחביים תכונות דקורטיביות ייחודיות המשמשות לתכנון עיצוב של מבנים רבים, יחד עם זאת תכנון מבנים אלה לעתים מסובך יותר בשל מורכבותו ובשל השילוב של חומרי הגלם השונים בבנייה. תכנון קירוי מבנים מרחביים מהווה אתגר הנדסי שכולל תכנון מיוחד של משקל החומרים ופיזור נקודות המשען. נתונים נוספים הנלקחים בחשבון בתכנון מבנה מרחבי הם שילוב של אלמנטים מיוחדים, העלויות של חומרי הגלם לבנייה, החזות הדקורטיבית, והשילוב של המבנה עם הסביבה. לחברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" אנשי מקצוע מנוסים ומורשים בתחומים השונים שמלווים את הפרויקטים, ומאפשרים את הניהול המקצועי של כל שלבי התכנון והביצוע.
חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" ביצעה פרויקטים מרחביים רבים בשיתוף פעולה מקצועי עם ארכיטקטים ואומנים. כגון האדריכלים אברהם יסקי, אולריך פלסנר, מיכי, סתר, שלמה אהרונסון, ארתור ספקטור, הלל שוקן, ארי בן אברהם, מאירה קובלסקי, גד הלפרין ועוד...
 
פיסול סביבתי
ענף הפיסול הסביבתי התפתח מאד בשנים האחרונות פיסול סביבתי מערב אומנים ואדריכלים בעבודות אומנות ארכיטקטוניות של מבנים מרחביים, תוך שימוש בקונסטרוקציות מתכת ובאלמנטים אומנותיים.  החברה  הקימה מבנים מעוצבים ביותר תוך שיתוף פעולה מקצועי עם אדריכלים ואומנים. בין הפרויקטים שהקימה החברה על פי תכנון של אדריכל, מבנה ייחודי בבית הנשיא הראשון במכון וייצמן ברחובות . המבנה נועד לרכבו של הנשיא במדינה הראשון, נבנה משילוב של פלדה, זכוכית וגג נחושת. פרויקט ייחודי נוסף של החברה, נבנה ביוזמת קרן ירושלים ובתכנון אדריכל, הוא ארבעה מבנים מרחביים בגובה 6 מטר העשויים משילוב רדיוסים ופרגולות  במבנה המורכב מקורות פלדה, פרופילים ורפפות, ואלמנטים מזכוכית. המבנים המרחביים הדקורטיביים משמשים להצללת פינות הישיבה בגן העצמאות בירושלים.
פרויקטים נוספים בתחום במבנים המרחבים  של חברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" בניית 34 קמרונות פלדה בסגנון ארכיטקטורה ערבית באתר ימק"א בירושלים, מבנה תחנת המוניות בקניון עזריאלי  בתל אביב, בית שרובר בצמח ופרויקטים רבים נוספים ברחבי הארץ.

לתמונות מבנים מרחביים לחץ כאן