קונסטרוקציות פלדה

חברת  לב ד.ע 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ הינה קבלן רשום לקונסטרוקציית פלדה. סיווג 150 קונסטרוקציה פלדה. סיווג 320 קונסטרוקציה פלדה לגשרים.     
לחברה לב ד.ע 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ מוניטין, ידע מקצועי, ניסיון עשיר בתכנון וביצוע פרויקטים של קונסטרוקציות פלדה ואנשי מקצוע בעלי ניסיון המלווים את הפרויקטים משלב התכנון דרך שלבי הביצוע ועד למסירתו ללקוח. החברה מבצעת פרויקטים ללקוחות מהמגזר הציבורי, הממשלתי והפרטי בסטנדרט גבוה תוך שמירה על שקיפות, אמינות ועמידה בלוחות זמנים.

תכנון הקמה יצור ובנייה בקונסטרוקציות פלדה
לקונסטרוקציות פלדה, שימושים רבים בתחום הבניה. החל משלד המבנה, ועד למעטפת ארכיטקטונית.
בין השאר, משמשת קונסטרוקציית הפלדה בבנייה של גורדי שחקים ובבנייה לגובה, כגיבוי לשימוש בבטון שלבד אינו מספק את העמידות הנדרשת למבנים, בעיקר כאשר מדובר בבנייה של מבנים גדולים. לעומת זאת, הפלדה היא חומר חזק, בעל סבולת גדולה, קלה יחסית לבטון, חסכונית  ומהירה לביצוע. תכונות החומר הופכות אותו לשימושי מאוד בתחומי בנייה מתועשת, בניית גשרים, בנייה קלה, וכיום גם בבנייה הפרטית.. תכנון, הקמה, יצור ובנייה בקונסטרוקציות פלדה מחייבים מקצועיות וניסיון בתחום.

חיזוק מבנים ותקרות בקונסטרוקציות פלדה
כיום קיימת מודעות רבה לחיזוק מבנים מפני בלאי ופגיעות חיצוניות, חיזוק של מבנים ישנים  ובניה מהירה גמישה ומתועשת.  קונסטרוקציות פלדה מאפשרת את העמידות המחודשת של הבניינים, במקרים בהם יש צורך לחזק יסודות בניין קיים, מקיפים את עמוד הבטון המתפורר בקונסטרוקציות פלדה, ומצפים בבטון. באופן הזה, מוחלפים או מחוזקים יסודות הבניין הישנים. בניינים הבנויים משלד פלדה ומעטפת בטון נחשבים לעמידים בפני רעידות אדמה. בחירה בחומר שישמש לחיזוק התקרה דורש תכנון הנדסי חישובי, פיזור משקל ועמידות חומר.
הפלדה משמשת לחיזוק תקרות ומבנים בהתאם לנתונים ההנדסיים של המבנה. לוחות הפלדה הם בעלי סיבולת לשטח גדול, וקונסטרוקציות הפלדה קלות במשקל. שימוש בפלדה קלה לחיזוק תקרות עדיף פעמים רבות משימוש בבטון או שימוש בפרופילים מפלדה הכבדים יותר. חברת לב ד.ע. 2003  פרויקטים מיוחדים בע"מ מתכננת ומבצעת פרויקטים בטיחותיים ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם ייחודיים ומובחרים העומדים בתקנים בינלאומיים . בין היתר, ביצעה  החברה פרויקטים כאלה עבור משרד הביטחון בהיקפים של מאות טונות.

תכנון, הקמת ויצור של קונסטרוקציות מרחביות
ידע הנדסי רב ויכולת שימוש בחומרי הבנייה הנכונים מחויבים כאשר יש צורך בכיסוי של שטח נרחב ללא תמיכה, לדוגמה:  קירוי שטח גדול ללא עמודים.  חברת  לב ד.ע 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ בנתה מבנים מרחביים עם מפתחים בין עמודים, עד 72 מטר. חשוב לזכור כי קונסטרוקציות  הפלדה מתאימות לצרכי בנייה קלה ולקונסטרוקציה מרחבית. שילוב של המתכת האטרקטיבית עם חומרי הבנייה יוצרת מראה ארכיטקטוני מרהיב. המתאים למבני משרדים, מבני הייטק, מבנים ארכיטקטוניים ועוד.

תכנון, הקמה,  יצור ובנייה של גלריות פלדה
בניית גלריות במפעלים, במבני תעשיה ובמשרדים מאפשרת את ניצול הגובה של המבנה,
תוך מקסום שטח. בבניית גלריית פלדה נלקחים בחשבון בין השאר, העומסים להתקנת קונסטרוקציה הגלריה, התקנת מדרגות לגלריה ויעוד המשטח. חומר הפלדה קל יחסית וחזק מאוד, ואידיאלי לבניית גלריות. יתרון גדול בעבודה עם קונסטרוקציות פלדה בבניית גלריות הוא באפשרות ההתקנה של הקונסטרוקציה במצב הבניין הקיים.  עבודה זו מהירה ונקייה יחסית לבנייה בבטון. היתרון החזותי של הפלדה מאפשר בנייה של קונסטרוקציה בלבד עם אפשרויות עיצוב של מדרגות פלדה המובילות אל הגלריה.
 
חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ תכננה וביצעה ומבצעת פרויקטים מיוחדים
בקונסטרוקציות מרחביות. בין הפרויקטים הרבים אותם ביצעה החברה בתחום קונסטרוקציות הפלדה:
מוזיאון מגדל דוד בירושלים , אצטדיון מלחה ירושלים, בנין עירית ירושלים, בנין יד שרה ירושלים, מבני תעשיה, תחנת דלק סונול תלפיות, ופרויקטים נוספים ברחבי הארץ.
 
לתמונות קונסטרוקציות פלדה לחץ כאן