פרגולות

חברת  "לב ד.ע 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" קבלן רשום לקונסטרוקציית פלדה היא חברה עם מוניטין מקצועי וניסיון עשיר בתכנון וביצוע פרויקטים של קונסטרוקציות פלדה כולל פרגולות מרחביות ממתכת. אנשי המקצוע המומחים של החברה מלווים את הפרויקטים המבוצעים בסטנדרט גבוה ואיכותי במיוח.  לחברת "לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" פרויקטים רבים של תכנון והקמה וביצוע פרגולות מרחביות ממתכת  ברחבי הארץ.

פרגולות
מקור השם 'פרגולה' הוא לטיני, ומשמעותו גג בולט, או אטליה. על פי תקנות התכנון והבניה פרגולות מוגדרות כמצללות ולא כשטח מקורה, וקיימות מגבלות לגבי סוג ושטח הפרגולה. הפרגולות שמשמשות לבניה נבנות בעיקר מעץ, מפלדה ומאלומיניום.חומרי הגלם המשמשים לבניית פרגולות קובעים את מאפייני המבנה ואת תכונות הפרגולה, הצללה, קירוי מפני גשם וכדומה. את שלד הפרגולה ניתן לכסות באופן ארעי או קבוע בחומרי גלם מכל הסוגים, החל מחומרים קלים ובלתי עמידים ועד למבנים מורכבים של זכוכית, עץ ומתכת. הפרגולות מהוות פינה נעימה לישיבה ומקום מקורה מפני פגעי השמש ומזג האוויר, וניתן לעצב אותן במגוון דקורטיבי של עיצובים ומסוגים שונים של חומרי גלם בהתאם לשימוש המיועד של הפרגולה.

פרגולות מרחביות
פרגולות מרחביות מאלומיניום הן קלות במשקל ומתאימות לשימוש מודולארי, פרגולות מרחביות מברזל הן כבדות במשקלן, אך משמשות לעיצובים אמנותיים ודקורטיביים. פרגולות מרחביות נבנות ללא תמיכה של עמודים בשטחן, ומתוכננות לבניה בעיקר במקומות בהם יש צורך במבנה מורכב או בתכנון פרגולה על שטח גדול במיוחד. חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ ביצעה פרויקטים של  תכנון, הקמה וביצוע פרגולות מרחביות ממתכת, ביניהם פרויקט בית הקפה בבית גבריאל, שרובר בצמח, גן האופל בירושלים ובמתחם ימק"א בירושלים (לפי תכנון אדריכל), כולל גימור, גלוון, צבע  וחיפוי דקורטיבי תוצרת חוץ.

פרגולות ייחודיות
פרגולות מתוכננות כפינות מנוחה נעימות ומעוצבות. בתכנון  הקמת פרגולה נכללים חישובי מיקום הפרגולה, אפשרויות החשיפה לכיווני השמש, והקרבה למקורות רעש, או למבנים אחרים. חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ תכננה והקימה פרגולות מתכת מעוצבות ומרשימות במיוחד בכל רחבי הארץ. וזאת על פי הצורך של הלקוחות המזמנים ,החברה בנתה  פרגולות המשמשות לקירוי ולהצללה, ופרגולות מעוצבות ואומנותיות בסגנונות מגוונים וייחודיים. הפרויקטים של החברה כוללים תכנון והקמה וביצוע פרגולות מרחביות ממתכת מרהיבות במיוחד שתוכננו על ידי אדריכלים ואמנים ונבנו תוך שילוב קונסטרוקציות המתכת עם אלמנטים דקורטיביים.
בין  הפרויקטים  הרבים שביצעה "חברת לב ד.ע. 2003 פרויקטים מיוחדים בע"מ" בתחום פרגולות מרחביות ממתכת: פרגולות אוניברסיטת המורמונים בירושלים, פרגולות לכיכר ספרא, עירית ירושלים, פרגולה לעובדי שגרירות ארצות הברית בכפר שמריהו, חזית מוזיאון ישראל ירושלים ועוד.
 
לתמונות  פרגולות  בפרויקטים  לחץ כאן